Monday, August 26, 2013

Tere tulemast Õnneagentuuri pulmalogisse!


Rõõm Sind tervitada Õnneagentuuri pulmalogis!

Mina olen Aivo Toomistu, pulmavanem ja õhtujuht, ning tahan tuua Sinuni meeldejääva ja muretu pidupäeva ning jagada siin kõike, mida olen oma ligi 30-aastase tegevusperioodi jooksul õppinud ja kogenud.

Võta julgelt minuga ühendust aadressil aivotoomistu@gmail.com või helista 50 87 997, ning me leiame kindlasti üheskoos parima lahenduse Sinu ja Sinu kallima inimese tähtpäeva läbiviimiseks. Seniks soovin särtsuvat ootusärevust ja rahustavat taustalugemist selle blogi näol!

PS Avaldatavad fotod on pärit minu erakogust saadetuna mulle noorpaaride poolt, millede eest suur tänu nii abiellunutele kui ka toredate hetkede jäädvustajatele - fotograafidele ning ka internetis oma fotode avaldajatele.

Alati Teie,
pulmavanem Aivo

No comments:

Post a Comment